Conta Monde

le dimanche à 12h05

Bernard Bergé
Bernard Bergé © Radio France - Bruno Sapene

Rencontre amb Bernat Bergé

Diffusion du dimanche 2 février 2020 Durée : 23min

Bernard Bergé est écrivain, conteur et surtout un acteur important de la langue et de la culture occitanes. Il préside l'association l'Escòla Occitana d'Estiu et s'occupe également du Luquet Occitan, basé à Grenade sur Garonne (31).

Bernard Bergé, appelé également lo Bernat Contaire, vit dans le nord de la Haute-Garonne. Il donne des cours d'occitan pour adultes à Grenade sur Garonne, dans le cadre de l'association Lo Luquet Occitan. Depuis plusieurs mois, il écrit également des articles en occitan pour Le Petit Journal. Vous pouvez les retrouver aussi sur le Jornalet. Les textes ainsi que les enregistrements sont disponibles sur le site internet du Luquet Occitan.  Bernard Bergé préside l'association Escòla Occitana d'Estiu, de Villeneuve sur Lot (47). Tous les ans, durant la semaine du 15 août, les amoureux de l'occitan se retrouvent au lycée l'Oustal pour passer une semaine en immersion. Les amis de l'Escòla Occitana d'Estiu vont avoir le bonheur de se retrouver à Toulouse, les 7,8 et 9 février prochains. Au programme, musique, danses, repas et visite de Toulouse en occitan. 

Bernat Bergé, lo Bernat Contaire. - Radio France
Bernat Bergé, lo Bernat Contaire. © Radio France - Bruno Sapene

Bernat Bergé, se fa sonar tanben lo Bernat Contaire, demòra dins lo nòrd del departament de la Garona-Nauta. Fa de corses d'occitan per adultes a Granada de Garona, amb l'associacion Lo Luquet Occitan. Dempuèi qualques meses, escriu tanben d'articles en lenga nòstra per Le Petit Journal. Los podètz legir tanben dins lo Jornalet. Los tèxtes tanplan coma los enregistraments son disponibles dins lo  site internet del Luquet Occitan.  Bernat Bergé presidís l'associacion Escòla Occitana d'Estiu, de Vilanuèva d'Òut (47). Cada an, pendent la setmana del 15 d'agost, los amoroses de la lenga nòstra se retròban al licèu l'Ostal per passar una setmana en immersion. Los amics de l'Escòla Occitana d'Estiu auràn lo plaser de se tornar veire a Tolosa los  7, 8 e 9 de febrièr que venon. Çò previst: musica, danças, repais e visita de la ciutat mondina en occitan.